Billboardy i reklamy mobilne. Kilka faktów

m. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakie

Billboardy i reklamy mobilne. Kilka faktów

Definicja reklamy z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Kupno przyczepy reklamowej

Przyczepy reklamowe sprzedawane są przez różne firmy. Kupno takiej przyczepy sprawia, że nie trzeba samemu martwić się o potrzebę zamieszczenia reklamy na takiej przyczepie, ponieważ wszystkie czynności z tym związane zostaną wykonane przez fachowców. Tacy fachowcy będą potrafili po rozmowie ze swoim klientem dokładnie zaplanować wygląd takiej przyczepy i sprzedać ją w pełni gotową do jazdy.

Oczywiście na wyposażeniu takiej przyczepy będą znajdowały się również wszystkie sprzęty potrzebne do tego, żeby mogła ona od razu wyruszyć w trasę i na długo służyć swojemu właścicielowi. W przeciwnym razie klient będzie mógł złożyć reklamację i domagać się ponownego zamieszczenia reklamy na przyczepie lub naprawy całej przyczepy.


Wikipedia i billboard

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)